Fuck the past - Kiss the future

Direktlänk till inlägg 3 februari 2011

Rösta på min blogg är du snäll!

Av Daniel - 3 februari 2011 16:15

(flyttar upp de här inlägget lite)

Jaha, så gick ja tydligen vidare i Månadens blogg på DixXons blogg.

Brukar inte vara den som vill tigga om nåt, men ni är ju ganska många som brukar säga att ni gillar min blogg. Så nu skulle de ju vara väldigt snällt om ni ville gå in och rösta, som kille är man ju i minoriter bland alla nätets bloggar :)

Stort tack på förhand!



Klicka på bilden för att komma till omröstningen!

 

 

Psst... Ni har väl inte heller missat den nya funktionen Gilla på Facebook här till höger --->

  

 
 
Lexan

Lexan

3 februari 2011 13:06

Tog mig friheten att länka dig på min blogg igen, hoppas det är ok?

http://lexan.bloggplatsen.se

Daniel

3 februari 2011 13:07

Självklart är de ok! Bara roligt. Tack!

 
Sofia

Sofia

3 februari 2011 13:08

Det är riktigt kul att skriva, det skulle passa mig perfekt men det är ju ganska hård konkurrens där ute. men många gör ju så, att andra skriver för dom. När ja är känd så kan ja ju skriva din bok ;) Alla är inte menade att skriva men många har ju historier som behöver komma ut!

http://dixxonsblogg.bloggplatsen.se

Daniel

3 februari 2011 13:10

Låter bra. Hör av dig när du vill börja :)

 
Sofia

Sofia

3 februari 2011 13:23

Jag har en utmaning till dig på min blogg :)

http://dixxonsblogg.bloggplatsen.se

Daniel

3 februari 2011 13:44

Är lite allergisk mot sånt här igentligen, men okay då :)
Kanske dags att folk får veta lite mer om mig utan att behöva fråga (snart kör ja säkert Frågestunder också haha).

 
Isabelle

Isabelle

3 februari 2011 17:49

Jag röstade på din.

http://nikotindamen.bloggplatsen.se

Daniel

3 februari 2011 21:20

Tack! De va snällt!

 
Sofia

Sofia

3 februari 2011 20:08

Det e allt några som röstat på dig nu, hoppas de fortsätter så :)

http://dixxonsblogg.bloggplatsen.se

Daniel

3 februari 2011 21:25

Va kul!
Hålla tummarna att de blir ännu flera :)

 
Hanna

Hanna

4 februari 2011 11:22

Passade på att rösta när jag ändå tittar in :-)

Sv; Tack! Jag gillar att laga mat så söker du inspiration kan du ju kika in fler gånger :-) Kan dock hålla med om att det är lite jobbigt att bli sugen på mat när det är dags att sova, hoppas du inte led alltför mycket :-)

http://mamzterblog.soclog.se

Daniel

4 februari 2011 12:01

Stort tack för rösten!

Finns nog risk att ja tittar in fler gånger faktiskt :)

 
Sofia

Sofia

4 februari 2011 13:06

Tack, det kan behövas :) Just nu känns allt piss men hoppas att det blir bättre till kvällen! Hoppas du får en super bra helg!

http://dixxonsblogg.bloggplatsen.se

 
Marie

Marie

4 februari 2011 21:28

Såg nu att jag var lite sen på att svara på kommentaren.. :)
Några få bloggar jag gillar hamnar på bloglovin, bland andra din! :)

Ja det är tråkigt när någon nära går bort, saknaden kommer ju alltid att finnas efter personen! Men det är skönt att man har alla fina minnen :)

http://maarey.bloggplatsen.se

Daniel

4 februari 2011 22:00

Å va kul! Jätteroligt att du vill hålla koll på min blogg :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Daniel - 15 juni 2016 12:17


Var till Södertälje i helgen på grabbfest. Var mina kompisar Henrik och Klas som bjöd. Blev god middag med grillat, fotboll och en massa trevligt snack med alla som var där. Jag åkte bara fram och tillbaka över dan men det kändes helt ok. Alltid ...

Av Daniel - 4 juni 2016 12:22


SOMMAR!!! Det är så grymt skönt med sommar, sol och värme. Jag verkligen älskar det! Förstår knappt hur jag står ut övriga tiden på året :) Vi pratar lite skämtsamt ibland om till vilket land vi ska flytta till när vi blir gamla, och OM det sku...

Av Daniel - 4 juni 2016 11:30


Redan för flera år sen köpte jag domänen danneking.se för att lägga bloggen där. Tiden gick men jag fick det inte gjort. Men så såg jag att man kunde koppla bloggen till domänen och 1 minut senare har jag nu ny adress hit. Både tidigare adress och ...

Av Daniel - 27 maj 2016 12:03


Regn regn och regn. Det är väldigt blött just nu, och kallt. Väntar på att sommaren ska komma igång men just nu känns det lite segt. Läser på Facebook om folk som har sol här och var i landet men här har de nog regnat i över en vecka nu. Läst...

Av Daniel - 23 maj 2016 14:01

(blev ett väldigt långt inlägg om grannar. hoppas ni orkar läsa om mina olika grannar som varit både bra och helt galna. bilderna är ifrån Google street view)   Det är alltid lite spännande att få nya grannar, både när man själv flyttar till nytt...

Tjeeena och välkommen hit!


Killen på väg mot krokodilen ovan är jag, Daniel.
Det här är min blogg och här skriver jag bla om vardag, funderingar, åsikter mm.
Kolla presentationen nedan eller börja läs bloggen direkt.
Och du. Det är alltid trevligt om du lämnar en kommentar!

Kontakt

Mail: danneking@live.com

Twitter: danne_king

Instagram: danne9king9

Vila i frid

Translate this blog

Omröstning

Du hittade hit från?
 Facebook
 Instagram
 Twitter
 Annan blogg
 Rampljuset
 Blogglovin
 Google
 Annat (berätta!)

RSS

Kategorier

Arkiv

Idag, tidigare år

Fråga mig

25 besvarade frågor

Sök på bloggen

Öka din bloggtrafik


Ovido - Quiz & Flashcards